Jak začít pomocí certifikátu "Prověřená Společnost" podporovat své podnikání

Na samém počátku bychom Vám ještě jednou chtěli poblahopřát k pozitivnímu výsledku v on-line průzkumu spokojenosti zákazníků. Níže Vám v několika jednoduchých krocích vysvětlíme, jak začít podporovat společnost pomocí certifikátu "Prověřená společnost".

Každý účastník obdrží kurýrem zásilku, která obsahuje:

  • Samolepky s logem "Prověřená Společnost", která může být nalepena např. na služebním autě nebo vstupních dveřích provozovny. Etikety jsou pečlivě vytvořeny, vodotěsné, mají velmi vysokou kvalitu - poslouží dlouhou dobu.
  • Přihlašovací údaje k projektu - www.proverenaspolecnost.cz, kde si může účastník upravit svou elektronickou vizitku, přidat informace o otevírací době, o probíhajících akcích nebo prezentovat fotogalerii..
  • Papírová verze certifikátu - je vytištěný na elegantním papíře. Jedná se o dokument, který je důkazem, že jste spolehlivá společnost. Na certifikátu, který lze umístit kdekoliv na pobočce firmy, je jméno organizace a informace o tom za co tento certifikát firma získala.
  • Faktura pro odpočet DPH - která obsahuje přihlašovací údaje na webové stránky projektu: www.proverenaspolecnost.cz

Návod krok po kroku

1.

Vyberte si z balíčku tištěnou verzi certifikátu "Prověřená Společnost". Je zabalen v pěkném rámečku. Pověste si jej v kanceláři na viditelné místo.

2.

Vodotěsné nálepky A6 s logem "Prověřená Společnost" si vylepte na firemní auto či dveře provozovny.

3.

Faktura - dole na faktuře najdete přihlašovací údaje do projektu. Je velmi důležité si je uchovat pro budoucí použití. Díky těmto údajům se přihlásíte do e-vizitky.

4.

Do e-vizitky se přihlásíte na www.proverenaspolecnost.cz. Zde klikněte na červené políčko "přihlášení", které je umístěno v pravém horním rohu stránky. Poté se zobrazí šedé pole "přihlášení" a "heslo". V tomto okamžiku zadejte údaje z faktury (viz odst. 3). Po vyplnění zmáčkněte ENTER. Pokud jste vyplnili správně budete automaticky přepnuti do vaší e-vizitky. Pozor! Je důležité dodržet malá a velká písmena, proto dávejte při vyplňování loginu a hesla pozor.

5.

Po přihlášení do vaší e-vizitky si ji můžete upravit. Popis nesmí přesáhnout 900 znaků. V této chvíli si vyplňte ve svém profilu informace o Vaši činnosti, nových propagačních akcích, otevírací dobu, adresa atd. Je třeba upozornit, že po každé změně je třeba e-vizitku uložit kliknutím na "Uložit data". Vizitku si lze libovolně upravovat kdykoli chcete informovat zákazníky o novinkách společnosti. Připomínáme, že e-vizitka je k dispozici po celou dobu trvání fungování společnosti, a to bez příplatku. Pozor! Stojí za zmínku, že plně vyplněné e-vizitky jsou navštěvovaný častěji, než vizitky bez vyplněných informací.

6.

Po vyplnění popisu si přidejte fotografie a své logo. Vložit je možno až 5 fotografií. Důležité je, aby jste po vložení fotografií znovu klikli na "ULOŽIT DATA" protože jinak by se neuložily. Popis firmy i fotografie si můžete měnit kdykoli. Pozor! Pomocí funkce "ukaž svou vizitku," můžeme kdykoli zkontrolovat jak naše e-vizitka vypadá. Stojí za zmínku, že plně vyplněné vizitky jsou navštěvovány častěji než vizitky prázdné. E-vizitky s fotografiemi působí na zákazníky lépe.

7.

Kromě toho je ve Vaší e-vizitce k dispozici ke stažení logo "Prověřená Společnost", ve velké i malé verzi, stejně jako ve verzi html kódu. Tyto propagační nástroje si můžete umístit na svých webových stránkách či Facebooku, a v tištěných materiálech třeba jako jsou letáky, plakáty, faktury a vizitky, nebo dokonce etikety, obaly. Díky těmto internetovým i tištěným marketingovým nástrojům je možné vytvářet pozitivní obraz firmy Pozor! Nedávné studie jasně ukazují, že až 80% zákazníků dává přednost využití služeb společností, které jsou aktivní na internetu.